Hatalmas sikert ért el az M3.hu

 

Május 1-től ingyenesen, az interneten keresztül valamennyi néző számára elérhető a közmédia klasszikus tartalmait biztosító felülete, az M3.hu. Már az első órákban tízezrek keresték fel a honlapot, csak az első 60 percben 15.000 érdeklődő böngészte a kínálatot.

Magyarországon egyedülálló módon a közmédia május 1-től a világhálóra költöztette klasszikus tartalmait kínáló csatornáját. A döntés az első órák adatai alapján hatalmas sikernek bizonyult. Már az első órában 15.000 nézőt ért el az oldal, átlagosan percenként 200-an kapcsolódtak az M3.hu webcímhez – közölte a csatorna.

Mint írták, a közmédia egyedülálló, ingyenes tartalmi szolgáltatás révén a nézők érdeklődési köréhez igazodva tesszük elérhetővé a tartalmakat. A szabad tartalomválasztás révén a nézők javaslatot tehetnek közvetlenül az online oldal szerkesztőinek arra vonatkozóan, hogy milyen műsorokat szeretnének látni. Az új online platform így nagyobb teret enged az egyéni nézői ízlésnek és érdeklődésnek. A csatorna szerkesztői igyekeznek a lehető legrugalmasabb lehetőséget nyújtani, hiszen az új struktúrában bárki szabadon választhat a kínálatból adott időkeretben, azaz mindenki maga döntheti el, hogy a kínálatból mely műsorokat mikor szeretné megtekinteni.

A közmédia olyan ismert, klasszikus tartalmakkal várja nézőit az online térben, mint például A Tenkes kapitánya című kultikus sorozat, a Hölgyválasz beszélgetős műsor,  vagy a Beszéljünk a jövőnkről, Balogh János akadémikus ökológiai kérdéseket boncolgató tudományos műsora. Ezen kívül sok más szórakoztató műsor, színházi közvetítés, ifjúsági film és rajzfilm lesz elérhető az m3.hu-n – áll az M3 közleményében.