Folytatódik a digitális menetelés a CIB-nél

 

Hamarosan indul, az új ügyfelek számára Magyarországon elsőként elérhető teljesen online személyi kölcsön igénylés, valamint az online számlanyitás a CIB Banknál. A bank mobilalkalmazása is megújult: a továbbfejlesztett applikációban számos új funkció érhető el, köztük a telefonszám alapján történő átutalást lehetővé tévő #withPAY.

Augusztusban új funkciókkal bővült a CIB Bank Mobilalkalmazás, amely még áttekinthetőbb felületet kapott. A megújult applikációban már kezelhetők a befektetések és betétlekötések, láthatók a biztosítások, elérhető a SEPA átutalás, a kisösszegű megtakarítások azonnali, szinte egy mozdulattal való elhelyezését segítő Dayposit funkció neve pedig #withSAVE-re változott – tájékoztatott a pénzintézet.

Közölték, a mobilalkalmazásban már elérhető egy vadonatúj funkció: a hazai piacon úttörő #withPAY szolgáltatással a CIB Bank ügyfelei a bankszámlaszám ismerete és így megadása nélkül indíthatnak egymás között átutalási műveleteket: elég kiválasztani a partnert telefonjuk névjegyzékéből. Ehhez előzetesen engedélyezni kell az alkalmazásnak a hozzáférést a telefonkönyvhöz. Ha a kapcsolatok között van olyan személy, aki szintén a CIB Bank ügyfele, és regisztrált a szolgáltatásra, ez megjelenik a #withPAY menüpontban: az utaláshoz elég kiválasztani a nevét, megadni az összeget, majd beírni a megjegyzést, és már jóvá is íródik az adott összeg a fogadó fél számláján.

A CIB Bank mobilalkalmazását már 180 ezer ügyfél használja, ám a pénzintézet várakozásai szerint számuk 240 ezerre nőhet az év végére. Ennek részben az az oka, hogy a még nem mobilalkalmazást és az internetbanki belépéshez #withKEY-t (azaz az appba épített tokent) alkalmazó ügyfeleket a CIB Bank fokozatosan tereli át a mobilcsatornára. Az applikációt használó ügyfeleknél az egyenleg és a számlatörténet lekérdezése, illetve az eseti átutalás a legnépszerűbb funkció, az aktív felhasználók pedig havonta átlagosan 13-szor lépnek be az alkalmazásba.