Superbrands díjas a Kossuth és a Petőfi Rádió

Az ezt tanúsító oklevelet szerdán vehette át a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. rádiós médiaszolgáltatásért felelős igazgatója Budapesten.

Galambos István az eseményen elmondta: a magyar hallgatók egyharmada követi rendszeresen figyelemmel a közmédia rádióadásait, zömük pedig a két, most elismert csatornát választja. Nagyon örülünk a díjnak, amely valamennyi kolléga teljesítményének szól - tette hozzá az igazgató, megemlítve, hogy a két rádió már 2012-ben is elnyerte ezt az elismerést.

Galambos István, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. rádiós médiaszolgáltatásért felelős igazgatója átveszi a Kossuth és a Petőfi rádió Superbrands díját tanúsító oklevelet Otto Krisztinától, a Superbrands képviselőjétől a közmédia Naphegy téri épületében 2015. július 29-én. MTI Fotó: Bruzák Noémi

Galambos István, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. rádiós médiaszolgáltatásért felelős igazgatója átveszi a Kossuth és a Petőfi rádió Superbrands díját tanúsító oklevelet Otto Krisztinától, a Superbrands képviselőjétől a közmédia Naphegy téri épületében 2015. július 29-én.
(MTI-fotó: Bruzák Noémi)



 

A Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában elindított, ma már közel 90 országban kiosztott elismerése azon márkák előtt tiszteleg, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve e kivételes eredmények fenntartását biztosítják.

Otto Krisztina, a Superbrands képviselője az eseményen elmondta: a közel 200 kategóriában kiosztott elismerésért évente 800 márka verseng, amelyet a szakmai zsűri és egy fogyasztói kutatás alapján választanak ki. Ezek közül - ismertségüket és kedveltségüket felmérő kutatás alapján - 350-et díjaznak.